субота, 11. новембар 2017.

Inspirativno i šareno fotografisanje 7

Walter urmašice, baklava i pivo

Najčešća pitanja u ovom vremenskom periodu su: da li će biti još lepog vremena, kakva je vremenska prognoza...Virusi i bakterije vrebaju sa svih strana, pa tako ni mene nisu zaobišli. Pogađate, visoka temperatura i ostale propratne pojave su me sprečile da  se posvetim postovima i  blogu. Sada sam dobro, nadam se da ću biti aktivnija i realizovati neke ideje koje mi trenutno nadiru.
Spremam post inspirisan manifestacijom: Festival čokolade.




A, sada uživajte u kolažima koje sam napravila u prethodnom periodu.



U neposrednoj blizini crkve Aleksandar Nevski  nalazi se ova simpatična radnjica



 Sendviči koje sam napravila, pica, maline (mmmmm)




Jedna od naših šetnji



 Ručak u kućnom izdanju i ručak u Walteru


Moja sestra Ivana,  kolačići sa rodjendana bloga,  cveće, crteži (koje me podsećaju na mene i moju sestru, ja sam ova na bajsu)...










Hrana  iz restorana Snežana 



I naravno Avon, kad sam Avon dama.

Ostavljam vam ispod donje slike link posta za kontakt i  porudžbinu  Avon proizvoda.





Link ka postu poručivanja za Avon: Izaberi Avon


                                              Voli vas vaša blogerka Maka!!


Нема коментара:

Постави коментар