петак, 14. јул 2017.

Pripreme za more

Dragi moji čitaoci kao što sam naslov kaže pripremam se za more. Odlazim na letovanje u Italiju- Trst te nisam sigurna da ću vam pisati naredne dve nedelje. Ali biće slika na mom instagramu pa ćete moći da vidite kako se provodim:
Kada se vratim sa letovanja napraviću seriju postova sa mora, a sada pogledajte šta ja to nosim na more i kako teku moje pripreme za more.
Ovo je samo delić onoga što nosim na more, mislim od stvari, kozmetika i ostale potrepštine vam nisam slikala.








     Uz ovaj kompletic može možda i neke od ovih sanadala videću na licu mesta






 




                                               Od nakita nosim neke narukvice


                               Od ovih imam još plavu i pink boju koju sam takodje ponela




                       Što se tiče kupaćih ovaj cvetni sigurno videću još dva koja ću

                                                         Kombinacija za put

Нема коментара:

Постави коментар