недеља, 11. јун 2017.

Nakit Savršeni San





Toliko je već priča ispisano o nakitu, ali nikad dosta. Nakit vole sve pripadnice lepšeg pola, a medju njima sam naravno i ja.

Odabirom lepog nakita, izdvajamo se u masi istih i podižemo svoju odevnu kombinaciju na jedan viši nivo. Detalji su najbitniji i zahvaljujući njima možemo učiniti da izgledamo elegantno, damski ili pak boho i mladalački.

Ljubav prema nakitu prenela sam u svoju sopstvenu kolekciju nakita koja odiše raznovrsnim perlicama, kamenčićima, biserima, kuglicama i sl.

Sa velikim zadovoljstvom predstavljam vam ručno rađeni nakit od različitih materijala po veoma pristupačnim cenama. Takođe, u ponudi se mogu naći još i slatke ženske torbe, kao i razne druge sitnice koje su potrebne svakoj dami.

Dobro došli u moj šareni svet J

Na sledeće načine me možete kontaktirati za sve što vam se svidi iz ponude i što želite kupiti:

 Instagram profil: @savrseni_san_nakit


 Moje krpice profil: maka90 savrseni san nakit








Нема коментара:

Постави коментар