среда, 6. јул 2016.

Insta Kolaži




Leto..., a sa njim i moje prvo radno mesto. Da, dobro ste pročitali, počela sam da radim u jednom call centru. Zakazujem kardiovaskularne preglede, što i nije loše za moje prvo zaposlenje.
Uvek se posebno radujem letu. Sve je lepo procvetalo, toplo je i svi su bežbrižniji i srećniji. Planiraju se letovanja i idemo u duge šetnje sa porodicom, prijateljima, partnerom...
Ovog leta mi se desilo i nesto prekrasno. Oduvek sam želela da imam kucu. Dečko mi je ispunio tu želju i sada uživamo šetajući slatkog čokoladno braon labradora, Mitu.










Postavila sam vam i neke slike stvarčica koje sam odlučila da prodajem, pa ako vam se nešto sviđa u komentarima mi se slobodno javite pa ću vam rado izložiti detalje. Biće još prodajnih postova, ovo je samo početak. 




                                        Uživajte do novog posta,
                                        Voli vas vaša blogerka Maka :)



Нема коментара:

Постави коментар